تصميم سيرفراوى  

 
 
العودة   منتديات عالم الزيرو > لكل عشاق لعبة ConquerOnline الجبارة > أرشيف المحذوفات لجميع أقسام كونكر
 
 

الملاحظات
أرشيف المحذوفات لجميع أقسام كونكر كل ما هو مخالف للقوانين أو مكرر أو موضوع بلا فائدة يوضع هنا

 

موضوع مغلق
انشر الموضوع
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
 
 
  #1  
قديم 08-28-2011
الصورة الرمزية Dark-co
Dark-co Dark-co غير متصل


 

 
 






علم دولتى
Egypt

 






النادي المفضل
Alahli

Dark-co عضو غير معروف

افتراضي بسم الله (تم اففتتاح سيرفر Action-co اخطر سيرفر في تاريخ الهامشي خش الحق الدونيشن

بسم الله الرحمن الرحيم القوي المتين الذي لا يخفي عليه شئ في الارض ولا في السماء

تم افتتاح سيرفر Action-co اقوي سيرفر في تـاريـخ الـهـامشي شــغاال 20 ساعه في اليوم نيجي للموضوع هيتقسم الي

1- مميزات السيرفر

2- شروط السيرفر

3- كيفيه الدخول الي السيرفر

4- كيفيه عمل اكونت جديد

5- ايميلات الياهوو للجي ام

بسم الله نبدأ بمميزات السيرفر

1- السيرفر شغال 20 ساعه في اليوم مع انه بهامشي

2- السيرفر قريبا جداا في بي اس

3- الجيلد وار شغال 100%

4- جميع التوبات شغاله 100%

5- اخر ليفيل 150 واللفله اسهل ما تتخيل

6- اخر بلص +15 والمفجأه فيه اسلحه +16

7- الدراجوون سول شغاله بحمد لله

8- والفجأه بيظهر 5 بيظهروا مع بعض بيوقعوا مليون كبس

9- الوحوش بتوقع 1000 كبس

10- الجيرمنتات الجديده كلها وجيرمنتات المونك والجيرمنتات الاي بتنور

11- وقريبا جدا جدا شخصيه المونك

12- النينجا شغال بنسبه 85 % علشان مش اكدب عليكم

11- افيكات جاامده جداا

12- استيلات 2012 الاي لسه مش نزلت

13- فيه راجل بيحول لاي شخصيه انتا عايزها

14- الجواز شغاال والطلاق برضو شغال

15- فيه راجل بيفك الفري بيسيبيس

كفاااايه كده علشان انا اتعبت ادخل وشوف اكتر وعلي رأي المثل

الاي يعيش ياما يشوف والاي يدخل سيرفر Action-co يشوف اكتررررر

اولا شروط السيرفر:

1- ممنوع استخدام برامج الامبوت والهاك وغيرها

2- سب او شتم اي لاعب في السيرفر عن طريق Brodcest و whisper

3- ممنوع طلب بي ام او في اي بي

4- ممنوع السرقه

هتلتزم بالقوانين دي اقدر اقولك انضم وتشرفنا في السيرفر مش هتقدر تلتزم بالقوانين اقدر اقولك مش ينفع تشرفنا لا اسف

ثالثا هتخش علي السيرفر ازاي بــ البلتوث او وصله IR اقولك لا تعالي اوريك ازاي ؟؟

اولا هتحميل كلينت اللعبه علشان التحميل اللعبه مش يبقي كبير عليك بعد ما تحمل اللعبه تاخد تلات ملفين بس الاي هما
1- C3.wdf
2- data.wdg
3-ملف Sound

رابط التحميل :
http://www.mirrorcreator.com/files/K...etch.rar_links

الباتشات هما تلاته بس :

الاول : http://www.multiupload.com/8A3H42MXO3

التاني :
http://www.multiupload.com/ALLDP1KOKB

التالت : http://www.multiupload.com/15IJT13BLZ

بعدين بعد ما تحميل الباتشات دي وبعد فك ضغط اللعبه حط الملف ده كده في اللعبه

http://www.mediafire.com/?k8zuk0j55qli20a

ثانيا تحميلبرنامج الهامشي لللاي مش عندو
http://hamachi.en.softonic.com/download

بعدين نيجي لغرف الهامشي

1-attack258 الباسورد 0123
ووو
Dream-attack والباسورد 123456

وصفحه التسجيل

ملحوظه : لازم تكون مسجل في الهامشي

صفحه التسجيل 5.188.202.227

ايميل الجي ام 0184416157

الياهووو:: TheDoctor280@yahoo.com
اووووووووووووووو
ahmed_adel35@yahoo.com

عايزكو تنوري في السيرفر
ودمتم في رعايه الله












 

Business Directory

Download







التوقيع

لان اطلب الرحمه من احد لكن سيأتي يوم لان ارحم فيه احد
TheDoctor280@yahoo.com
سيرفر Action-co كلينت 5095
صفحه التسجيل بس لازم تكون موجود بالهامشي
5.188.202.227
غرفه الهامشي
avatar2011-co
الباسورد
0123

 
 
 
 

قديم 08-28-2011   #2
wad_cool2010
• مشرف قسم •
• اعلانات السيرفرات •
 
الصورة الرمزية wad_cool2010






إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى wad_cool2010
علم دولتى
Egypt

النادي المفضل
Alahli
حكمتي المفضلة
اللهم اكفنى شر اصدقائى اما اعدائى فانا كفيل بهم
wad_cool2010 غير متصل
wad_cool2010 عضو محبوب جدا wad_cool2010 عضو محبوب جدا wad_cool2010 عضو محبوب جدا wad_cool2010 عضو محبوب جدا wad_cool2010 عضو محبوب جدا wad_cool2010 عضو محبوب جدا wad_cool2010 عضو محبوب جدا wad_cool2010 عضو محبوب جدا wad_cool2010 عضو محبوب جدا wad_cool2010 عضو محبوب جدا wad_cool2010 عضو محبوب جدا

 

 

 

افتراضي رد: بسم الله (تم اففتتاح سيرفر Action-co اخطر سيرفر في تاريخ الهامشي خش الحق الدونيشن


دا مش موضوع سيرفر

يغلق


 

 

 







التوقيع

أشهد أن لا إلـہ إلاَّ اللـَّـہ
و أشهد أن مُـכـمَّــدْ رَسُــولُ اللـَّـہ


التوقيع تحت الانشاء.


الياهو للتعارف

wad_cool2010@yahoo.com

 
 
 
موضوع مغلق

مواقع النشر

الكلمات الدليلية
سيرفر 5095



جديد مواضيع قسم أرشيف المحذوفات لجميع أقسام كونكر
يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 ضيف)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 11:43 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd. Supported By Noc-Host
تصميم سيرفراوى